Dziękuję wszystkim uczestnikom za zainteresowanie konkursem i nadesłanie prac. Jury nie miały łatwego zadania i po burzliwych obradach wyłoniło następujących laureatów: I miejsce - zespół projektowy w składzie Yuen Fung Cheung, Artur Nitribitt, II miejsce - Michał Sapko, III miejsce - Joanna Rzepka.   Tak uzasadniał swoje typy członek Jur mgr inż. arch. Tomasz Janowski:

I miejsce - " Praca przy wykorzystaniu niewielkiej ilości nieskomplikowanych elementów tworzy zaawansowany, innowacyjny kształt posiadający cechy zarówno estetyczne jak i użytkowe."

II miejsce - " Projekt bazujący na klasycznym i wciąż wykorzystywanym układzie słupów dał efekt nowej formy układu strefy zabawy."

III miejsce - " Wprowadzenie do konstrukcji urządzenia ruchu wywołanego grawitają. Interakcja urządzenia z użytkownikami oraz zmieniające swoją geometrię w zależności od formy zabawy."

 

    Jako Prezes MagicNets Sp. z o.o. jestem bardzo zadowolony z poziomu nadesłanych prac i biorę pod uwagę możliwość stworzenia cyklicznego wydarzenia. Liczyliśmy na otwarte umysły studentów i nie rozczarowaliśmy się. Co więcej, bierzemy pod uwagę wprowdzenie pracy, która zajeła I miejsce do oferty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz